První chytrý kryt na světě: jak vznikl revoluční nápad
První chytrý kryt na světě

První chytrý kryt na světě: jak vznikl revoluční nápad

První chytrý kryt je na světě. Jasně, mohli jsme spustit jen pár reklam na Instagramu a tím dát vědět o našem novém produktu. Jenomže příběh kolem chytrého krytu v sobě má všechno, co je pro nás důležité. A co nás jako značku odlišuje od všech ostatních. Prodáváte nálepku, která umí sdílet všechno, tak proč chytrý kryt?  Především jsme firma, která má svoji misi. Swopi jsme založili proto, že naším cílem je usnadňovat předávání kontaktů, zvyšovat sebevědomí a tím pomáhat budovat hodnotnou síť. Síť nových kontaktů, přátel, obchodních partnerů a vztahů.  Jak řekla Porter Gale "your network is your net worth." V překladu: být sám je na h*vno.   K tomuhle cílí vedou různé cesty a náš hlavní produkt nálepka Swopi, je samozřejmě jednou z nich. Ale pak existuje spousta dalších cest a nás baví je prozkoumávat. Tak proč nezkusit vyrobit produkt, který přidává nevídanou hodnotu?   A tím se dostáváme k tomu, jak to celé začalo…   TikTok. 2 Miliony shlédnutí na prvním videu Ihned po spuštění tehdy pouze začínajícího projektu jsme zažili sérii virálních úspěchů na TikToku a na Reelsech a už tehdy jsme věděli, že Swopi v budoucnu nemůže zůstat pouze ve formě nálepky.  @swopicz Jak to udělala?! 😳 ##swopi ##cz ##czech ##tiktokcz ##czechgirl ##fyp ##cztiktok ##tech ##brno ♬ původní zvuk - swopicz   První nápady na nový produkt jsme začali dávat dohromady už někdy začátkem letošního jara. Zatím nic co by nás oslnilo ale nepřišlo. Meetingy Ondry a Larse vypadaly produktivně.   Tok myšlenek se ubíral různými směry.   Moc jednoduchý. Nějak to necítím. Ne. Tohle by mohla udělat jakákoliv značka. Hmmm... Nezajdeme na jídlo?    Uplynul další měsíc. Další schůzka. Ondra si nasazuje kryt na telefon. A naráz to přišlo. Chytrý kryt! Dokonalá kombinace digitální vizitky a super-ochranného krytu. Výroba a přidávání Swopi magic efektu Dobrý nápad je pořád jen nápad. Skutečná práce je teprve před námi. Návrhy designů, přes speciální holografické balení, až po nejmenší detaily jako poděkovací customizovaná kartička se jmény zákazníků. Nákup výrobních mašin. Jeden termolis a tři vrácené tiskárny. Nespokojíme se s průměrnou kvalitou. Design produktu – na jaké modely telefonů budeme tisknout a z jakého materiálu, když kovem neprochází NFC signál a standardně se kryty dělají s hliníkovou destičkou, na kterou následně tiskneme speciálními gelovými inkousty. Kam NFC umístíme. Každý telefon má čtečku jinde. Objednat přes 110 modelů různých krytů na různé modely telefonů. Textace. Ilustrace designů a průzkum trhu. Všechny designy připravit pro tisk pro každý model zvlášť.Tisk designu speciálními sublimačními inkousty Nastavit termolis na 180°C, 60 sekund. Nespálit si ruce.   Spálil jsem si ruce.  Ok. Od teď vše v rukavicích.    FINÁLNÍ APLIKACE   Seznámení. Předání kontaktů. První rande. První společná noc. První trapné momenty. Rodina. Šťastně prožitý život. Fakta, nebo fikce? Posuďte sami.   Landing page. Focení. Reklamy. Příspěvky na sociální sítě. Maily. Točení. Překlady.  A pár extra věcí… GIFy, poděkovací kartičky se jmény zákazníků a holografické balení s návodem.    Čárové kódy. Připravit vše pro retail. Krabička musí být závěsná.   To všechno proto, že chceme dělat produkty, které přináší hodnotu a dělají skvělý první dojem na každého, koho potkáte.  Za tím si stojíme a stát budeme.