Často kladené otázky

Obecné

Ne, druhá strana nepotřebuje aplikaci Swopi pro přístup k vašim informacím. Váš profil se otevře v běžném webovém prohlížeči, který je součástí každého smartphonu.

Ano, můžete aktivovat neomezený počet Swopi zařízení na jednu digitální vizitku. To umožňuje flexibilní sdílení vašich informací napříč různými zařízeními.

Ano, Swopi aplikace je základně zcela zdarma. Pro nadstandardní služby jsou k dispozici Swopi Premium a Premium+, které si můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma. Swopi nevyžaduje měsíční předplatné pro základní využívání našich produktů. Premium a Business plány jsou volitelné a zaměřené na rozšířené obchodní funkce.

Ano, po uplynutí zkušební doby můžete váš plán kdykoliv zrušit. Zrušení probíhá prostřednictvím vašeho účtu u Apple nebo Google, kde byl plán aktivován.

Pomocí aplikace Swopi si můžete zdarma nastavit svoji digitální vizitku. Po jejím vytvoření můžete okamžitě začít sdílet informace pomocí QR kódu v aplikaci. Když si zakoupíte Swopi produkt, po jeho doručení jej jednoduše aktivujete v aplikaci a vaše informace se propojí s vaší digitální vizitkou.

Nastavení digitální vizitky: krok za krokem

Vytváření profilu

Sdílení Swopi s iPhony a Androidy

Tvorba kontaktní karty: iPhone & Android

Sdílej svůj profil prostřednictvím QR kódu v aplikaci

Jak vytvořit Swopi emailový podpis

Jak sbírat nové kontakty

Převeď papírové vizitky na digitální kontakty

Jak přidat Swopi QR kód do Apple Wallet

Jak přidat Swopi QR kód do Google Wallet

Jak přidat odkazy do profilu

Jak vytvořit vlastní QR kód

Nastavení vlastního názvu odkazu

Nastavení vlastních ikon

Jak sbírat kontakty se Swopi

Sdílení jediného odkazu místo celého Swopi profilu

Různé způsoby sdílení Swopi

Prohlédni si klíčové metriky se Swopi Premium

Odstraňování problémů Swopi

1. Ujistěte se, že telefon druhé osoby je na seznamu kompatibilních zařízení.

Na modelu vašeho telefonu nezáleží, když sdílíte vaše informace s ostatními.

Načítáte něčí Swopi? – Potřebujete kompatibilní Telefon
Dáváte někomu načíst Swopi – Nepotřebujete kompatibilní telefon, protože Swopi může být nalepen klidně mimo vaše zařízení a stále bude fungovat!

 2. Ujistěte se, že Swopi se pokoušíte načíst pomocí úplně horní a zadní části telefonu – je to nejlepší bod pro čtení Swopi s iPhone.

3. Swopi nelze načíst, když:
– je telefon v režimu letadla
– je svítilna zařízení zapnutá
– je obrazovka telefonu vypnutá
– je aplikace fotoaparát otevřená

1. Ujistěte se, že váš telefon je na seznamu kompatibilních zařízení.

2. Ujistěte se, že Swopi načítáte v samém středu zadní, nebo horní části telefonu – je to nejlepší bod pro čtení Swopi s telefonem Android.

3. Zapněte funkci NFC v nastavení telefonu
Jestliže je váš telefon na seznamu kompatibilních zařízení a stále se vám nedaří načíst Swopi, přejděte do nastavení telefonu a vyhledejte “NFC”. Ujistěte se, že funkce “NFC” je zapnutá!

Důležité: Pokud se nastavení NFC nezobrazuje, telefon jej nepodporuje. Tento postup platí pouze pro Android. iPhone má NFC vždy továrně zapnuté.

a) V telefonu otevřete aplikaci Nastavení.
b) Klepněte na Připojená zařízení a poté Předvolby připojení.
c) Zapněte NFC.

Pokud vás Swopi neustále notifikuje, přesuňte jej do spodní časti vašeho telefonu. Toto umístění je nejlepší pro iPhone i Android.

U telefonů Galaxy a Note je nejlepší umístění vedle kamery. Ujistěte se a vyzkoušejte nejlepší umístění, než Swopi nalepíte definitivně na jedno místo.

Kompatibilita

Podívejte se na seznam kompatibilních zařízení a ujistěte se, že váš telefon je mezi nimi.

Ano. Swopi bude fungovat přes naprostou většinu krytů na trhu, včetně těch, které schraňují kreditní karty. Jediná výjimka by mohla nastat v případě, že kryt by obsahoval silnější vrstvu kovu.

iPhone: 11, 11 Pro, 11 Pro Max, XR, XS, XS Max, SE (2020) a všechny budoucí telefony iPhone jsou kompatibilní se Swopi.

Android: Prakticky všechny chytré telefony se systémem Android jsou kompatibilní se Swopi. Navštivte stránku kompatibilních zařízení a ujistěte se, že váš smartphone je na seznamu předtím, než si náš produkt zakoupíte.

Ne. Swopi nepotřebuje žádný zdroj napájení.

Ne. Swopi nemá žádný vliv na funkce bezdrátového nabíjení telefonu a nebudou se vzájemně rušit.

Některé telefony Android mají NFC ve výchozím nastavení vypnuto.

Pokud se vám nedaří načíst Swopi, přejděte do nastavení telefonu, vyhledejte “NFC” a ujistěte se, že je zapnuté.

Doprava

Všechny naše zásilky odesíláme v průběhu 24hod od objednání a následně se dopravcům zpravidla podaří balík doručit v průběhu 1 – 6 pracovních dnů. O odeslání balíku vás budeme informovat emailem.

Zásilky odesíláme do Celého světa.

Vaši zásilku můžete sledovat zde, pomocí trasovacího čísla, které obdržíte SMSkou či e-mailem.

Balík většinou odesíláme v průběhu 24hod od vytvoření objednávky, ale když se vám podaří objednat dopoledne, je možné, že objednávku odbavíme ještě tentýž den.

Je důležité si uvědomit, že se jedná o 1 – 6 pracovních dnů. I dopravci potřebují nějaký ten den volna. A tak je možné, že balík dorazí později, než jste očekával/a. Nicméně kdyby ta doba čekání byla přeci jen delší, určitě se nám ozvěte, prověříme to.

Přijímáme většinu kreditních karet a určitě vás potěší možnost zaplacení pomocí Apple Pay, Google Pay, nebo PayPal.

Reklamace

Pokud chcete zboží reklamovat, je potřeba zaslat nám jej na toto výdejní místo Zásilkovny.

Údaje pro odeslání zásilky:
Swopi s.r.o.
info@swopi.cz
+420 774 915 861

Vytiskněte a přiložte kopii faktury k zásilce, napište důvod reklamace a vámi navrhovaný způsob řešení (výměna, odstup od smlouvy).

Každý zákazník má ze zákona právo na vrácení peněz 14 dní od převzetí produktu.

Kam mám Swopi Tag umístit?